czwartek, 20 kwietnia 2017

Szybkie info!

Cześć kochani!

Przychodzę do was z krótką, aczkolwiek myślę, że istotną informacją. Nie będę się rozdrabniać za bardzo. Chodzi o to, że są zwolennicy blogspota oraz wattpada. Teraz będziecie mieli dostępne część (a może i wszystkie, zobaczymy) opowiadania i shoty mojego autorstwa na wattpadzie dzięki kochanej Marlenie, która wyszła z taką propozycją (dziękuję ogromnie!). Ogólnie KLIKAJĄC TUTAJ znajdziecie Marlene wraz z jej twórczością i u niej pojawią się również moje opowiadania. Każde osobne opowiadanie (wzięte stąd), jeśli się pojawi, będzie miało tu poniżej, jak i w zakładkach, swoje odnośniki na wattpada.

To tyle z mojej strony! Dziękuję Marlence za propozycję, dziękuję za cudowną okładkę do Zialla (jestem zachwycona), miłego czytania moich bazgrołek jak i Marleny twórczości, i... być może do niedługiego zobaczenia ;)

Love, Kate.


P.S. Podsyłam od razu gotowe linki do moich opowiadań:
Larry - Should let you go
Ziall - Take the risk

Niam - As long as you love me
Niam - We could be starving, homeless, broke

4 komentarze:

  1. A żebyś wiedziała że o tym myślałam! Myślałam czy to się nie przeniosło na Watta.
    Kocham mocniutko :*
    Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, że coś takiego zorganizowałyście:) Mega jest powrócić do twoich genialnych opowiadań. Genialnie byłoby również, gdybyś zakończyła opowiadanie Silent Cry For Help :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana autorka pozwoliła mi zakończyć, więc jak wszystko dodam, na pewno pojawi się zakończenie tej historii tutaj

      Usuń
  3. Czemu zadne nie jest dostępne??

    OdpowiedzUsuń